Hove

Hove

søndag 21. oktober 2012

Tips og lekser

God dag!

Nå har jeg ikke skrevet noe her på kjempelenge. Tankene er liksom for ustabile til at jeg kan sette meg ned og skrive om samme temaet i mer enn to setninger. Og kanskje litt lite engasjert i tankene mine? Vet ikke.

Uansett; jeg har ikke slutta å blogge! Og jeg tar gjerne imot tips til noe å skrive om. Eller noe å gjøre som jeg kan skrive om. Gjerne gi meg lekser. Så jeg kan skrive her om hvor flink jeg er til å jogge eller noe. Jeg hadde nemlig en periode der jeg håpte på at jeg hadde blitt treningsnarkoman. Jeg ble avvendt ganske fort... Så nå kan jeg liksom bare skrive om hvor lite jeg tenker, hvor trøtt jeg er,  hvor lat jeg er, også spiser jeg mer usundt også. Så om noen kan gi meg i lekse å løpe litt mer, samle litt tanker og spise mindre godteri sånn at jeg kan skrive om det, så hadde igrunnen det vært fint. Og andre utfordringer.



Jeg håper på mer energisk vær fremover. Jeg har virkelig sett frem til høsten. Dette er for noen uker siden på et sted jeg pleier å være:



Jeg gleder meg til nestegang til  blir sånn vær. Det er bra.



Igjen; tips og lekser taes imot med takk!

Peace & love

7 kommentarer:

  1. Kjære Ida. I morgen skal jeg holde foredrag sammen med Øyvind Urnes på Ullevål sykehus. Det skal handle om Ustabil Personlighetforstyrrelse. Jeg vil bare si ifra at jeg siterer deg og viser til bloggen din:
    ”Så finnes det no mennesker som ikke møter motgang i livet så må det være en motgang i seg selv.”
    En times gåtur hver dag….gjerne med noen motbakker ”Det er ikke en original tanke som er tenkt i sittende stilling” (jeg husker ikke hvem som har skrevet det, men sikker et klokt menneske).

    jorsolklem

    SvarSlett
  2. Hei Jorunn!
    Så spennende at du skal holde foredrag, - lykke til!
    Så gøy at du vil sitere noe jeg har sagt, men det siste der er ikke fra meg:
    "En times gåtur hver dag….gjerne med noen motbakker ”Det er ikke en original tanke som er tenkt i sittende stilling” -Det har ikke jeg sagt eller skrevet...
    ”Så finnes det noe menneske som ikke møter motgang i livet så må jo det være en motgang i seg selv” er ikke fra bloggen, men fra videosnutten på VGTV i fjor. Men bruk det du vil hvor enn du finner det ;)
    Gjerne oppdater meg på hvordan det gikk når du har holdt foredraget! Stå på :)

    Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  3. Nei, jeg siktet til det på VG tv som jeg så for et års tid siden.
    Jeg var litt uklar, men det jeg skrev om å Gå var en oppgave til deg :-)

    SvarSlett
  4. Her er link: http://goo.gl/qxZ6G

    SvarSlett
  5. Åja, jeg er litt treg :)
    Takk for inspirasjon!
    Og takk for link, det hørtes interessant ut! Så bra at noen engasjerer seg og opplyser om dette -det trengs -takk!

    SvarSlett
  6. Keep up the good work. ;-)

    Btw, bare for å muntre deg opp bittelitt, jeg har nevnt bloggen din i min; http://luktenavtrykksverte.blogspot.no/2012/10/sma-barn-store-gleder.html

    SvarSlett
  7. OI, for en ære!! Tusen takk! :))

    SvarSlett