Hove

Hove

torsdag 6. september 2012

Høstkolleksjonen fra Heftingsdalen


I dag var jeg en tur på Heftingsdalen (en søppelplass med en gjenbruksbutikk på), sammen med min mormor som skulle ha to bøker. Og der hadde de ikke bare søppel og bøker, der hadde de klær også! Og det er ikke akkurat sånn man får kjøpt på hvilken som helst butikk. Det virker som om butikkene lager en mal, eller mote som det også kalles, for at folk skal slippe å tenke og syns noe selv. Med den tanken akkurat nå, så kom jeg på at jeg har lyst til å skrive litt  om IKEA.  Alt dette kommer siden, jeg kan ikke det nå.

Nå holder det på å klikke fullstendig for meg, for nå så skreiv jeg faktisk litt, men bokstavene blanda seg, og alt ble bare kludra!! Puuuuuuust.... Jeg skreiv om en kunstner som haika, en vakker sjel og kunstner jeg hadde på telefonen, og at det var dagens innhold, men dette skrev jeg på en mer utdypende og fin måte. Men så ble alt bare ødelagt.
Vel , vel, jeg skal se om jeg får prøvd de klæra i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar