Hove

Hove

onsdag 12. september 2012

Høstkolleksjonen fra Heftingsdalen

Da har høstkolleksjonen fra Heftingsdalen kommet. Heftingsdalen er en søppelplass med en gjenbruksbutikk på, så der kan man komme og bytte. Jeg fant mye for en billig penge. Her kan jeg bruke tilbehøret på forskjellige måter, kombinere,  så jeg kan bruke de samme klærene både til jobb og fest.
 
 
Her har e då gjort mæ klar for stevnemøte ; får e ikkje napp nå, så vettkje e å som nappæ!!
 
 
 
 
 
 
 
Her har jeg tatt av hatten og skjerfet, og er klar for å gå en formiddagstur ut på byen:
 

 
 
 
Her har jeg fått på mine lekre nye sko som kanskje passer best til selskap, men kan også brukes hvis jeg skal være litt ekstra fin til vanlig:

 
 
 
Dette er den samme kjolen, bare uten noe som helst tilbehør, perfekt til bruk i kirka:
 
 
 
Her har jeg byttet ut kjolen med en topp og et skjørt. Jakken er også byttet, og skoene tatt av. Å vaske er ikke alltid like gøy, men et flott antrekk - og vips - så kan jeg føle meg litt sexy mens jeg vasker, og jobben blir straks mer lystbetont:
 
 
 
Det skal ikke mer til enn å bytte jakke og belte, så er jeg klar til å dra til kontoret:
 
 
 
 
 
SE(!) - her  matcher antrekket til kontorarbeidet:
 
 
 
 
Her er veska bytta ut, og jeg har gjort en snasen "vri" med håret på hatten.:
 
 
 
 
Se det, - få antrekk kan brukes til så mangt, og kan kombineres til all slags bruk! Ta en tur til Heftingsdalen og bli ny (med brukt)!
Det var sesongens  garderobetips fra meg.
Sminketips kommer senere.
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer: