Hove

Hove

onsdag 11. juli 2012

TEST

Sånn, da har jeg fått testa litt.
Jeg heter som sagt Ida.

-Jeg elsker familien min
-Jeg elsker havet. Jeg er veldig mye ute ved havet, og jeg tar noen naturbilder av og til. Jeg vil legge ut noen av de her siden.
-Jeg er engasjert i psykisk helsearbeid. Og jeg ønsker å bidra med å bryte tabuer og åpne for å snakke om det.
-Før i dag hadde jeg ALT klart av hva jeg ville skrive, men nå er det borte.
-Dette er fortsatt bare en test.
-Jeg liker å plukke blomster til folk.


Det er onsdag 11. juli. I dag skulle jeg egentlig rydde, men det gjorde jeg ikke. Jeg fylte bensin på bilen for 250 kroner. Jeg kjørte til havet for å lufte vettet, også plukka jeg blomster. Da jeg kom hjem huska jeg at jeg hadde glemt å hente plakatene jeg fikk i posten i dag. Tenk så bra at KIWI har postkontor og har åpent helt til kl 22! Jeg var der ca kl 21, henta plakatene og ga blomstene jeg hadde plukka til kassadama. Da jeg kom hjem åpna jeg Pakka, et slags rør, med plakatene i. Det er plakater med The Beatles, Jim Morrisson, Mona Lisa, Skrik, Beethoven, og noen til. Så nå ligger de på gulvet her og venter på å bli klistra opp på veggen. Tenk så flott å ha alle disse i stua da!
I skrivende stund  tenker jeg at dette kan bli tidenes mest tragiske blogg om jeg fortsetter å skrive på denne måten... Men som sagt - dette er bare en test, også sletter jeg underveis. I sta hadde jeg masse idèer om alt jeg kunne skrive, nå er det borte, men kanskje det kommer igjen siden.  Jeg får ikke understreka det NOK; -dette er bare en test.

4 kommentarer:

  1. Lykke til (dette er også bare en test :-)

    SvarSlett
  2. Takk!
    Hjelp, jeg finner ikke ut av hvordan man kan slette innlegg?? :-S !!!

    SvarSlett
  3. Gå inn på rediger under innlegg. Eller kom opp til meg igjen.

    SvarSlett
  4. Takk, e fant ut av det :))

    SvarSlett